Als u op zoek bent naar een angst tandarts in Den Haag, komt u naar onze tandartsenpraktijk. Als u bang bent voor de tandarts, is het mogelijk dat u misselijk bent voorafgaand aan een afspraak of dat u moeite heeft met slapen. Herkent u dit? Wij staan voor u klaar. Onze tandarts in Den Haag:

• Heeft al vele tevreden patiënten behandeld
  • Luistert naar uw wensen
  • Beschikt over apparatuur voor een comfortabele en doelmatige behandeling

Plan gelijk een afspraak in door contact met ons op te nemen. Tijdens de afspraak krijgt u de mogelijkheid om al uw vragen te stellen.

070 404 2008 Contactformulier

Hoger risico op tandvleesontstekingen

Mensen met angst voor de tandarts durven in veel gevallen niet meer naar een tandarts toe en vermijden het om een afspraak te maken. Gevolgen hiervan zijn een hoger risico op tandvleesontstekingen en het vroegtijdig verliezen van tanden. Wilt u tevreden zijn met uw gebit en de angst voor de tandarts overwinnen? Dan raden we u aan om langs te komen bij onze angst tandarts in Den Haag, waar we u helpen om uw angst te overwinnen.

Onze werkwijze bij angst voor de tandarts

Eerste afspraak

Bij Tandartsenpraktijk Houtwijk helpen we u met uw angst voor de tandarts. Eerst plannen we een afspraak in om de angst te bespreken en een plan op te stellen. Tijdens deze eerste afspraak bespreken we alleen de behandeling en voeren we deze nog niet uit. Het is mogelijk dat we, indien dit voor u beter is, u doorverwijzen voor bijzondere tandheelkunde of voor een behandeling onder narcose.

De behandeling

Op de dag van de behandeling bespreken we voordat we beginnen alles goed door. Hierdoor bent u volledig op de hoogte van wat er gaat gebeuren. Heeft u extra tijd nodig of wilt u tijdens de behandeling even tot rust komen? Dan is dat geen probleem. Als u verdoving nodig heeft, geven we u dit op een pijnloze manier.
Wilt u weten welke behandelingen we bieden? Bekijk het overzicht.

Pijnloze verdovingen

Heeft u een angst voor naalden of de verdoving die u krijgt bij een tandarts? Bij Tandartsenpraktijk Houtwijk beschikken we over de nieuwste techniek op het gebied van verdoving. Dankzij ons systeem voor computergeassisteerde anesthesie zorgen we voor een comfortabele en pijnloze verdoving. Het apparaat regelt de stroomsnelheid van de injectie, waardoor gelijk bij aanraking de verdoving al wordt toegebracht. Daarnaast dempt de handgreep de bewegingen van de hand van de tandarts en kunnen we de injectie extra nauwkeurig geven. Om u gerust te stellen, bespreken we tijdens het eerste gesprek de mogelijkheden en hoe de verdoving werkt.

Dentale microscopen

We maken in onze praktijk gebruik van dentale microscopen. Met deze apparatuur zorgen we ervoor dat we met meer nauwkeurigheid uw behandeling kunnen uitvoeren. Met de microscoop zijn zaken als gaatjes en gebitsziektes vroegtijdig te signaleren en worden ze op tijd aangepakt. Voornamelijk bij wortelkanaalbehandelingen komen de dentale microscopen goed van pas. De tandarts heeft beter zicht op het wortelkanaal en verwijdert de tand of kies met meer nauwkeurigheid.

Ervaringen van onze patiënten

We behandelen meerdere patiënten met angst voor de tandarts. Zij hebben positieve ervaringen met onze behandelingen. Bekijk de reviews van patiënten die u voorgingen:

‘Ik ben erg tevreden met de behandelingen bij Tandartsenpraktijk Houtwijk. De tandarts nam de tijd om te luisteren naar wat ik wilde. Dit is erg fijn als je bang bent voor de tandarts.’ – Mark Broeders.

‘Ondanks mijn enorme angst voor de tandarts, heb ik daar bij deze tandarts geen last van. Echt top!’– Lieke P.

Kosten angst tandarts

De kosten zijn afhankelijk van de behandeling die u krijgt. Tijdens een eerste afspraak met de tandarts nemen we deze zaken met u door.

Uw angst tandarts

Dr. Panagiotis Kogias behandelt u. Hij vindt het belangrijk dat behandelingen in een comfortabele omgeving worden aangeboden en hij helpt u graag met uw angst voor de tandarts.

Bent u op zoek naar een angst tandarts in Den Haag en wilt u weten hoe we uw angst verhelpen? Neem dan contact met ons op om een intakegesprek in te plannen.

070 404 2008 Contactformulier

“Wij helpen u om uw angsten te overwinnen!”
— Dr. Kogias